close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סגר בחגים? כך תיערכו עם הקניות הנכונות

מערכת שורשז אלול, תשפ27/08/2020

הדרך הטובה ביותר להיערך בסופו של יום היא על ידי ארגון מוקדם של כל צורכי הקנייה שלכם לפני החגים. בסגר האחרון היה עומס גדול מאוד בחנויות, ויתכן מאוד שגם עכשיו נראה תורים ארוכים בכניסה לסופרים

תגיות:
צילום: canva
בעוד מגפת הקורונה ממשיכה ללוות אותנו, אנו מתקדמים בצעדי ענק לתקופת החגים של תשרי. לפי הצפי, ממש כמו בחג הפסח גם בחגים הקרובים ככל הנראה יהיה סגר. משמעות הדבר היא שרשתות השיווק, שווקים וחנויות לממכר מזון יהיו סגורים בזמן שבו לרוב היינו נוהגים לעשות קניות. מאחר ובחגים אנו נוהגים לסעוד עם בני משפחתנו במספר ארוחות חג אשר להן תפקיד מרכזי בציון התאריכים החשובים הללו, יש להיערך מראש לאפשרות שיהיה עומס חריג בסופרים לצד חלון זמנים קטן יותר להיערך עם כל הקניות לחג. אם כך, איך נדע לתכנן נכון את הקניות לחגים כך שנוכל להיות רגועים לקראתם? הנה מספר טיפים שיסייעו
צילום: canva
לכם.

תכנון נכון של הקניות שלכם
ראשית, כמובן שיש לערוך רשימה מדויקת ומוקפדת של כל המצרכים שידרשו לכם לכל התקופה האפשרית של הסגר ולא רק עבור סעודת החג בלבד. אם בהכנת סעודת החג אתם נעזרים במתכונים, וודאו שאתם רושמים כמויות נכונות של המרכיבים. תכנון מקדים של הרשימה תמנע גם מצב של קנייה מיותרת של מצרכים.

הכניסו לרשימה גם מוצרים ליום החג ולא רק לערב החג עצמו. כך למשל אם חשוב לכם לשתות קפה אספרסו בבוקר לא תרצו למצוא את עצמכם בלי קפסולות אספרסו לשים במכונה. כדאי לקנות גם חטיפים לילדים, חלב לקפה ועוד.

קנו מראש מצרכי בסיס - כאשר מדובר במצרכים בסיסיים כמו תרסיס שמן או תבלינים, קופסאות שימורים ומצרכים יבשים נוספים, כדאי לבצע רכישה מרוכזת מבעוד מועד. מאחר ומדובר במוצרי בסיס יהיה ככל הנראה ביקוש גבוה ככל שנתקרב לתקופת החגים. לכן, אם תוכלו להקדים ולקנות אותם לפני תקופת העומס תחסכו לעצמכם עמידה ממושכת בתורים וגם יהיה לכם מלאי בבית לעת הצורך.

גם מוצרים שניתן לשמור במקפיא אפשר ואף מומלץ לרכוש מראש. כמובן שכאשר מדובר בבשר ודגים כדאי לרכוש אותם סמוך למועד.


בדקו את המבצעים השונים, וסייעו לעסקים הקטנים
מומלץ לבדוק על המבצעים אשר רשתות השיווק מפרסמות בטרם תלכו לקניות, כך תוכלו לחסוך כסף רב על מוצרים שבדרך כלל עלותם גבוהה יותר. תוכלו למצוא את הקופונים השונים בעיתונים וגם באינטרנט.

בתקופה זו כדאי לתמוך בעסקים הקטנים והמקומיים. מוצרים שאין קושי לקנותם מחוץ לסופר כמו בשר שניתן לקנות אצל קצב, וירקות ופירות שניתן לקנות אצל הירקן רכשו אצל בעלי העסקים הללו ולא בסופרים. כמו כן, תוכלו להפחית את הסיכוי של התמודדות עם עומס מאוד גדול.

הדרך הטובה ביותר להיערך בסופו של יום היא על ידי ארגון מוקדם של כל צורכי הקנייה שלכם לפני החגים. בסגר האחרון היה עומס גדול מאוד בחנויות, ויתכן מאוד שגם עכשיו נראה תורים ארוכים בכניסה לסופרים. חשוב לזכור שהודות לחוויה הקודמת יש ביכולתנו להפיק לקחים לחגים שעומדים בפנינו כעת. לכן, תכננו בחוכמה את הקניות שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה